ארבעת המזונות שיעזרו לכם לשמור על עור בריא

הדבר החשוב ביותר לשמירת מראה עור פנים צעיר ורענן הוא להזין את הגוף מבפנים
על ידי אכילת מזונות העשירים בנוגדי חמצון.
נוגדי חמצון מכילים חומרים מזינים אשר מסייעים לו לתקן ולשקם את עצמו.
לכן חשוב לשמור על נוכחות שוטפת ועקבית של חומרים נוגדי חמצון בעור כיון
שכמות הנוגדי חמצון בדם יורדת ככל שהעור נחשף יותר לאור השמש.
הנה רשימה של 4 מזונות על שיעזרו לכם לשמור על עור בריא בקיץ:

1. דובדבנים:
דובדבנים הם המקור הטוב ביותר של מלטונין נוגד חמצון. מלטונין מגן על העור מפני קרינה אולטרה סגולה ולכן אכילת דובדבנים עשויה לעזור לשיקום עור שזוף.
דובדבנים עשירים בויטמין C ובנוגדי חמצון אשר עוזרים במניעת קמטים ומשפרים את מראה העור.

2. פטריות
עשירות בחומרים מזינים ובעיקר בסלניום הנחשב לנוגד חמצון חזק ביותר הנלחם ברדיקלים חופשיים הנוצרים בעור בעקבות שהייה ממושכת בשמש. פטריות עשירות בויטמינים מקבוצת B העוזרים בהתחדשות תאי העור.

3. תה ירוק
שתייה של תה חם לא נשמעת כל כך מזמינה בתקופה זו של הקיץ, אבל תה קר בהחלט כן!
מחקרים מראים כי תה ירוק מכיל נוגדי חמצון הנלחמים בדלקות בעור ומנטרלים את השפעתם המזיקה של הרדיקלים החופשיים. נמצא כי נשים אשר שתו תה ירוק על בסיס יומיומי לתקופה של 12 שבועות שיפרו את האלסטיות של העור ואת מראה עור הפנים.
4. רימונים
רימונים מכילים כמות גבוהה של נוגדי חמצון ויש בכוחם להפחית משמעותית את נזקי קרינת השמש.
הם עוזרים במניעה והתפשטות מחלות של סרטן ונחשבים לאנטי דלקתיים.
השתדלו לצרוך ממזונות אלו בשגרה היומית שלכם.
העור שלכם יודה לכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן