fbpx
גלית שלגי לחיות בריא

הזמנות ושירות לקוחות: 073-7544431

דייסת קינואה ללא גלוטן

דייסת קינואה

איך אני אוהבת להתפנק על דייסת הקינואה שלי..מחממת, טעימה, עשירה בסיבים, ללא גלוטן,
והיא מפוצצת את הגוף שלי באנרגיה בריאה!
הנה המתכון הבסיסי. אתם יכולים לעוף על זה ולהוסיף את כל התוספות שבה לכם..
מרכיבים:
1 כוס קינואה
2 כוסות חלב אורז/שקדים או כל תחליף חלב אחר שאתם אוהבים
1 כף מייפל טהור/דבש/סוכר קוקוס
1/4 תמצית וניל טבעית
קורט קינמון
תוספות אופציונליות: אגוזים, גרעינים לא קלויים, זרעי צ’יה, זרעי פשתן, קוקוס, שמן קוקוס, חמוציות, פירות..
הוראות הכנה:
מרתיחים את החלב שקדים, מוסיפים מייפל, תמצית וניל וקינמון, ומבשלים את הקינואה על אש נמוכה עד שהיא רכה.
(אני מרתיחה את החלב, מוסיפה קינואה מייפל וניל וקינמון, מנמיכה את האש ומבשלת 2 דקות, ומכבה.
נותנת לקינואה להיספג בנוזלים).
מוסיפים תוספות לפי מה שיש או מה שבא..

 

למתכונים נוספים..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *