מדיטציה יומית לרוגע ושלווה להפחתת מתח וחרדה בימי קורונה. פנו לעצמכם 4 דקות ביום!

אני יודעת שזה מרגיש קצת מטורף כל מה שקורה.
כולנו מרגישים את זה. 💔
והיום פשוט המשכתי לחשוב על דבר אחד: שזה בסדר להרגיש את כל הרגשות האלה ..
ולהמשיך לחפש שמחות קטנות ויומיומיות ולמצוא את האור.
זו העוצמה שיש בין שתי קצוות הקשת. כי שום דבר הוא לא שחור או לבן. כרגע – זה גם וגם.

וזה בסדר להרגיש עצובים או חרדים, או מוצפים, או לא בטוחים ..
וברגע אחר פתאום להרגיש כל כך אסירי תודה ומבורכים על מה (ומי) שיש לנו. ✨

זה בסדר ללכת קדימה ואחורה. או אפילו לחבב חלקים מסוימים במצב הזה ולשנוא את השאר.
וזה בסדר שהנדנדה הזו מתרחשת גם כמה פעמים ביום.
🤷🏻‍♀️ אנחנו הולכים לעבור את התקופה הזו יחד, עם פרספקטיבה חדשה לגמרי.

אבל כרגע קוראים לנו: למצוא את הרוגע. לרכב על הגל. ולדאוג, כמה שאנחנו רק יכולים, לדברים החשובים.
ואין משהו אחד שהוא הכי טוב לעשות, או הכי חשוב לעשות שהוא טוב עבור כולם. 👊🏻
.
אנחנו רק צריכים להמשיך לשים לב למחשבות שלנו. להרגיש את הרגשות שלנו. את כולם.
(למרות שהיינו רוצים להחביא חלק מהם באיזה קופסה, או לפחות לסדר אותם).
.
ואנחנו צריכים להמשיך לנסות לטפל בגוף שלנו. מכל הלב. ובמשפחה שלנו. ואחד בשני בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים. כקהילה, יחד.

כי זה כל מה שאנחנו יכולים לעשות.
פשוט לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים, בכל רגע. באהבה. בהוקרה והערכה.
ולא לשכוח לעשות כמה פאוזות ביום כדי להכניס כמה נשימות עמוקות ומרגיעות 💓✨

הנה הדרכה למדיטציה יומית לרוגע ושלווה. 4 דקות לפנות לעצמכם.

לתוכנית 21 יום לחיזוק הגוף וירידה בריאה במשקל 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן