סופגניות או לא להיות?

תרגעו!  אתם הולכים לאכול סופגניות ולביבות בחנוכה הזה.
בסרטון הזה אני אראה לכם איך לעשות את זה כך שגם תהנו מהן וגם תשמרו  על המשקל!
בסרטון הזה אתם לא תשמעו מילה אחת ממני על  איך להתגבר על אכילת סופגניות.
לא תקבלו תפריט קיזוזים,אני גם לא אתן מתכון של סופגניות אפויות או מאודות
(למרות שאם תרצו אני כן אתן לכם),
אבל  אני רוצה להראות לכם שזה בסדר וזה אפשרי מדי פעם לאכול את הדבר האמיתי
ולהנות ולשמור עדיין על משקל יציב וגוף בריא.
תזכרו שאנחנו רוצים להפסיק לעשות דיאטות.
אין אסור.
כל החוכמה היא לתת לגוף את מה שהוא צריך ולחיות בשגרת חיים בריאה.

נכון, חנוכה הוא חג לא קל לכל מי שרוצה לרדת במשקל. זהו חג השמן.
יש הרבה התארחויות, מסיבות, התכנסויות משפחתיות  של הדלקת נרות  והמאכלים המטוגנים חוגגים.
יש לנו סופגניות בכל מקום, והשנה הן ממש משודרגות.
יש  לביבות, ספינג מרוקאי- בקיצור כל מה שלא בריא ומשמין נמצא בחג הזה..

אני זוכרת שבתקופה בה עדיין הייתי עושה דיאטות,  אמרתי לעצמי:
“אני לא נוגעת בסופגניות”..כמה מאמץ, והשקעה עשיתי כדי לא לגעת בסופגניות.
זה החזיק מעמד בנר הראשון, ובנר השני, ובנר השלישי בערך כבר הייתי נשברת ואוכלת
איזה 2 סופגניות בבת אחת, ועוד איזה 5 לביבות על הדרך ..
אז כמו שאמרתי אני לא הולכת לדבר על איך להתגבר על אכילת סופגניות,
למה להמשיך את המלחמה ביוונים? נלחמנו מספיק!
אני אומרת תפרגנו לעצמכם, רק תעשו את זה חכם, כך שנוכל לעשות לעצמנו את הנס הנכון!

אז הנה  כמה טיפים שווים  על איך  לאכול סופגניות ולמזער נזקים:

  • טיפ חשוב נוסף לאיך לאכול סופגניות ולשמור על המשקל זה להקפיד לאכול בשבוע הזה יותר ירקות,
    יותר סלטים ותבשילים על בסיס ירקות.
  • הקפידו שהארוחה שלפני אכילת הסופגניה תהיה עשירה בסלטים ובמזונות שעשירים בנוגדי חמצון,
    וזאת על מנת להפחית את רמת הרדיקלים החופשיים הלא בריאים שנוצרים בדרך כלל בתהליך של טיגון .
  • כדאי להגביר בשבוע הזה אכילה של תפוחים, סלרי, עלים ירוקים, חמוציות, ועוד  פירות כמובן.
    תנו לגוף שלכם את מה שהוא צריך כדי שהוא יתמודד בקלות עם השומן והטיגון  הלא בריא של הסופגניות,
    כך שהוא לא יספור את הסופגניות שאתם הולכים לאכול. הוא יתמודד איתם בקלות.
    ואם תעשו את זה- אתם גם  יכולים לרדת בשבוע הזה במשקל.
  • אם אתם מתארחים למשל-  הביאו אתכם סלט, אם אתם מארחים- אז כפי שאמרתי- הכינו הרבה סלטים, או מרקים.
    מרק כתום המורכב מבטטות, גזר דלעת – יקטין את החשק למתוק ואת הצורך בסופגניות ולביבות.
  • במקביל כמובן לאכול פחמימות מלאות, ושוב- להגביר צריכה של  פירות:
    פירות מנקים את מערכת העיכול משאריות של שומנים ופסולת, והם גם משביעים.
  • עוד טיפ חשוב – להשתדל בשבוע הזה לאכול  יותר מאכלים שההכנה שלהם לא כרוכה בהוספה של הרבה שומן.
    השתדלו  לאכול או להכין  יותר מאכלים אפויים בתנור.
    למשל- אפשר להכין פשטידת תפוחי אדמה בתנור במקום לביבות מטוגנות, או לחילופין להכין לביבות אפויות בתנור – מנסיון- יש המון מתכונים  מעולים של לביבות אפויות בתנור שהן לא פחות טעימות מלביבות מטוגנות.
  • היו מודעים לכמות השמן שנכנסת לכם לגוף במיוחד בשבוע הזה.
    שמרו את השמן ללביבות ולסופגניות ובשאר השבוע הקפידו על כמות השומן.
    השתדלו בשבוע הזה לא לאכול  עוד מאכלים מטוגנים ועשירים בשמן.
    אז שיהיה חג חנוכה שמח.

לתוכנית לרדת בין 2-5 קילו ב-30 – יום מחזור חדש

עוברים למטבח בריא -על הסודות הפשוטים של הבריאות
ואיך להכין בקלות ארוחות סופר בריאות וטעימות אשר יביאו אותך
לשיא האנרגיה והבריאות
לפרטים לחצו כאן 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *